Producenci

Produkt dnia

Regulamin

Regulamin

 

Realizacja zamówień

Zamówienia można składać za pośrednictwem strony www.4sports.pl, telefonicznie lub za pomocą komunikatorów internetowych.

Przed dokonaniem zakupu za pomocą przycisku "do koszyka" należy upewnić się czy dany towar jest dostępny na magazynie.

Zamówienie jest realizowane w ciagu 24-72 godzin. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenie terminu realizacji zamówienia ale o tym fakcie klient jest informowany w ciągu 12 godzin.W przypadku zamówienia produktów z nadrukami termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie.  Do każdego zamówienia dołączony jest paragon lub na życzenie faktura VAT, Klient ma możliwość wprowadzenia zmian w zamówieniu do momentu wysłania paczki.Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

Aby zamówić towar z nadrukiem należy wcześniej wpłacić zaliczkę !!

 

Wymiany.

Klient ma możliwość wymiany towaru niemającego śladów użytkowania w ciągu 24 dni od daty zakupu. Towar należy odesłać na adres który klient otrzyma na maila w odpowiedzi na zgłoszenie chęci wymiany towaru. Do przesyłki należy dołączyć informację dotyczącą wymiany (informację o rozmiarze, bądź modelu itp.) . Wymieniany towar odsyłamy niezwłocznie po otrzymaniu paczki, zastrzegamy sobie jednak 30 dni na realizację wymiany z powodu braków magazynowych.

Koszty przesyłki ponosi kupujący.

Zwroty

Klient prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że: znajduje się w oryginalnym opakowaniu i nie nosi śladów użytkowania. Do przesyłki z towarem powinno być dołączone pisemne oświadczenie dotyczące zwrotu zakupionego towaru wraz z numerem konta oraz dokument zakupu ( paragon lub faktura ).  

Nie odbieramy przesyłek odsyłanych za pobraniem. 

Kwotę za zakupiony towar zwracamy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.

Wysyłkę należy wysłać na adres sklepu z którego paczka została nadana wg. adresu na liście przewozowym !

Reklamacje

Uszkodzenia paczki powstałe podczas transportu lub brak towaru w przesyłce, reklamować można wyłącznie przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera. Podstawą do takiej reklamacji jest protokół spisany w obecności kuriera i osoby odbierającej paczkę. Reklamacje dotyczące niezgodności towaru z umową należy składać w formie pisemnej, odsyłając towar na adres sklepu wraz z informacja dotyczącą reklamowanej wady. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Uznanie reklamacji wiąże się z wymianą towaru na nowy lub naprawą i wysyłką towaru w ciągu 30 dni licząc od dnia dostarczenia reklamowanego towaru. Wszystkie produkty posiadają 24 miesięczną gwarancję.

Sklep internetowy Shoper.pl